Доцільність вивчення мов на загальноосвітньому рівні

Доцільність вивчення мов на загальноосвітньому рівні

Останнім часом все гостріше постає питання вивчення іноземних мов в загальній системі освіти шкільного та дошкільного рівня. Оскільки, в час коли всі шляхи відкриті і немає перешкод для закордонних подорожей, коли легко влаштуватись на роботу в іншу країну і коли майже у всіх вузах та вакансіях по працевлаштуванню обов’язковим значиться вільне володіння іноземною мовою, потрібно особливу увагу приділити вивченню дітьми цього важливого предмету.
Адже, юний вік якнайкраще сприяє засвоєнню інформації, яка залишається на полицях розуму все життя. Чим раніше починається вивчення – тим легше дитині зрозуміти і осмислити наданий матеріал.

Але ж яку саме із багатьох мов обрати для вивчення? Без сумніву, англійська мова, як мова міжнародного спілкування та основна мова світу електроніки та різних комп’ютерних програм, просто необхідна. Її базові знання стануть у пригоді навіть тим, хто ніколи не матиме справу з закордоном та його жителями. Наразі існують різнорівневі підручники з великою відмінністю методик вивчення та самого матеріалу. І, взагалі, з пошуком всього необхідного для вивчення мови жителів туманного краю проблем не буває.
А от знайти хоч би спеціальні зошити для вивчення китайської мови, яка останнім часом за своєю популярністю випередила англійську, зайнявши перше місце в рейтингу мов з найбільшим попитом, стає проблемою. Ця мова, за якою, якщо вірити прогнозам, майбутнє, зовсім не поширена для вивчення в школах. Перш за все це пов’язано з малою кількістю викладачів. По друге – з важкістю мови для сприйняття.

Серед другорядних мов, що вивчаються у школі, широко розповсюджені німецька та французька. Доцільність цих мовних вмінь важко оптимально оцінити, бо їх застосування не так широко розповсюджене.
Безумовно, вивчення іноземної мови – процес важкий. Вчені провели дослідження, згідно яких, освоєння не рідної мови по процесам мозкової активності прирівнюється до вивчення математики. І якщо в математиці є безліч чудових авторів, таких як А.Г. Мерзляк, то знайти якогось пріоритетного автора в методиці отримання знань з закордонних мов неможливо.
Однак, попри всі труднощі, такий предмет в шкільній програмі необхідний. Він не тільки відкриває нові горизонти для розвитку та спілкування, а й стає чудовою базою для покращення своїх вмінь у майбутньому. Шкода, що, зазвичай, вивченню підлягає тільки одна іноземна мова, в той час як дитячий розум може засвоїти до п’яти таких мов. Адже, «хто не знає нічого про іноземні мови – не знає нічого і про свою».

11:29
334

Коментарі

Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...